h1

Vill bara säga…

mars 25, 2009

.

hello

.

Tack för alla gulliga och omtänksamma kommentarer!

Vet inte när jag får kraften till att blogga ordentligt igen. Just nu har luften gått ur mig helt, och allt som hänt bara detta år har liksom kommit ikapp mig.

Den ledbandsskada jag ådrog mig nu senast, har tvingat mig att stanna upp och tänka. Och just nu tänker jag att jag inte orkar någonting alls. Det finns liksom inget att ta av längre.

Propellern är trasig.

Men jag är optimist, och jag tror – nej VET – att jag kommer igen! Och tills dess önskar jag er alla allt gott.

Lite gladmusik kanske kan vara trevligt?

.

.

22 kommentarer

  1. Hej Ann-Katrin!
    Tills du fått krafterna till baka
    så säger jag simma lugnt.
    Vi finns här när du är redo att prata
    med oss,men jag kommer att titta till dej.
    Ha det så gott så länge.

    Jag önskar dej en så fin Onsdagskväll
    du kan ha.
    Kramarom.


  2. Ibland behöver man bara få…vara…
    Ta en paus o kom snart tillbax =)
    Ha det gott!
    Kram!


  3. Hejsan hejsan, så där blir det för ossnu och då. Ibland blir det inget skrivet, ibland kanske för mkt. har haft ett kommentar”santal” med goran om hans syn på krista, inte för att det tycks vara någon mening med det, men för atrt han uttalar sig så starkt mot sådant som han fått om bakforten.
    Kram på dig, sköt om dig och återkom
    Margaretha


  4. Ta det lugnt nu ett tag. Ladda batterierna. Det kan du behöva.


  5. Ibland så blir det ju så att kroppen säger ifrån ordentligt och att inte lyssna då är inte bra. Ta det nu lugnt, bloggen försvinner inte. Var rädd om dig. God Natt och Sov så Gott.
    Kram


  6. Visst kommer du igen men ta den tid det behövs för att ladda upp batterierna.

    Bra klipp förresten. Jag har alltid älskat att lyssna till Louis Armstrong.

    Styrkekramar!


  7. Hej alla underbara tjejer och medsystrar! Tack snälla ni, vilken värme som strömmar emot mig!

    Visst kommer jag igen. Och jag kommer att titta in hos er då och då under tiden.

    Ibland sker små vardagsmirakler. Just när man bestämt sig för att INTE, så kan kraften och inspirationen infinna sig igen. Kanske man måste göra så, sänka förväntningarna på sig själv, för att den riktigt ska blomma.

    Kram till er alla! 🙂


  8. Det är viktigt och nödvändigt att ibland stanna upp och lyssna på sina egna behov.
    Var rädd om dig och de dina
    Styrkekramar i massor


  9. Försökte länka men gick inte så bra. Filmen med Louis Armstrongs musik What a wonderful world förmedlar att allt är möjligt. Katten som söker sig till Rådjuret ger en fin bild av två olika djur som förenas. Det roliga är att de har samma färg på sin päls.

    Ville nog uppmuntra dig med denna film till att allt är möjligt. Tillfrisknande också.


  10. Nilla och Eva, tack tjejer! Jag kommer så sakteliga igen, det känner jag. Men inte riktigt redo än. Många kramar till er!


  11. Det ÄR tillåtet, även för en ”duktig flicka”, att vila då och då!
    Du är en kämpe, och nu när ljuset kommer (sommartider…), kommer orken också. Vi finns här -kram!


  12. Hej Agapi! Jag blir alldeles varm i hjärtat av den värme och förståelse du och alla andra ger mig här. Tack!

    Visst blir det lättare med ljuset. Orken och kraften kommer tillbaka, det vet jag.

    Kram!


  13. Hoppas ”luftewn” är på väg tillbaka.Tänker på dig
    Kram
    Margaretha


  14. Hej Ann-Katrin!
    Jag hoppas det går frammåt för dej och att vi
    snart ser dej hos oss igen.
    Styrke och tröstekramar


  15. Hallaisen!
    Hoppas att det går bättre och bättre dag för dag med dig. Tänker på dig och hoppas att tillfrisknandet går framåt. Vill ju få läsa dina härliga inlägg på bloggen också i fortsättningen, vet du 😉
    Kram från lilla mig.


  16. Hej Margaretha, Agath och Milla! Tack tjejer! Jag fick inte träffa läkaren som planerat, han var sjuk. Nu får jag vänta tills på fredag i stället.

    Under tiden får jag ta det försiktigt med det mesta. Jag har jätteont och kan inte sitta så långa stunder vid datorn.

    Känner behov av att blogga, men vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Risken är stor att det mest blir elände, och jag vill skriva om ROLIGA saker!

    Kram på er alla!


  17. Skriv du om elände om det är vad du känner för. Tror säkert att vi läsare vill höra livstecken från dig oavsett vad där står. Så stå på dig. Skriv en snabb rad om vad som faller dig in.


  18. Hej Wolmer!
    Hur är det med dig/er? Hoppas att du är på bättringsvägen? Önskar dig en trevlig 1 april. Ha de gott!
    Kram


  19. Men nej! Lagom till att vi har fått ordning på datorfronten så får jag läsa detta! Jag hoppas verkligen att du snart mår bättre (efter det att jag har ojat mig av personliga orsaker) och att du hinner och orkar med ditt liv. Stor kram till dig så länge! Jag vet att du kommer igen.


  20. Eva, Starry-eyes cch Monnah! Hej tjejer och tack för er respons! Det värmer gott.

    Jag ÄR verkligen helt tom nu. Och det gör ont precis överallt. Hela tiden.

    Flera gånger har jag satt mig vid datorn med föresatsen att skriva något och hälsa på hos er också så klart. Men kroppen och knoppen säger ifrån och jag måste bryta.

    Så även nu tyvärr. Men visst kommer jag igen, jag har inte för avsikt att sluta blogga.

    Kram på er!


  21. Jag tycker du är duktig bloggerska.
    Och nytt och fint har du på din sida,
    men ibland tar liksom inspirationen slut.
    Det är bara så. Sköt om dig och kom
    tillbaka snarast.

    *kram och Glad Påsk!*

    P.S. Blev lite avis när jag lyssnade på musiken
    och tänkte på konserten i din kyrka.


  22. Hej Ginger och glad påsk till dig också! Jag har nog kommit över det värsta nu tror jag, men lite trögt går det fortfarande. Men skönt med vänner som förstår! Stort tack och stor kram till dig!



Kommentera

