h1

Svar

oktober 22, 2010

Tack för vänliga hälsningar och kommentarer!

Jag har ytterst svårt att sitta länge vid datorn p g a det nyopererade benet, därför får mitt svar bli så här, i ett litet inlägg i stället. Det går fortare 😉

Bleknos

Allt har gått bra. Jag reste mig och gick ut redan några timmar efter operationen och dagen efter fick jag komma hem. Helgen var lite jobbig, morfindimma och svåra smärtor, men nu är jag på benen och ränner som en skottspole hit och dit.

Mycket jobb kring min mamma och hennes demensutredning. Det tar tid och kraft och egentligen är jag lite bekymrad över att det inte finns någon annan som kan hjälpa till, men det är som det är.

Önskar er alla en trevlig helg!

.

.

7 kommentarer

  1. Ønsker deg en riktig god bedring!:) Ta vare på deg selv, og plei deg godt!:) Selv ble jeg operert i albuen min på mandag, og jeg har hatt en del smerter etter operasjonen. Det var masse betennelse og forkalkninger i albueleddet. Nå sitter jeg med hånden på en pute, og skriver med min venstre hånd.

    Ønsker deg en kjempefin fredag, og en god helg!:)

    Kram från Toril


  2. Skönt att du är på benen igen – du är en kämpe!

    (I går flyttade vi in från landet -i dag snöar det -good timing!)

    Kram och allt gott – Ägapi


  3. Hälsning tillbaka med all min kärlek
    Margaretha


  4. Hej! Välkommen hem och hoppas din ‘recovery’ blir en bra en! 4 dagar till min op, o jag måste vara där 72 timmar minst. :/

    Kram från mig /Heddan


  5. Fint att se att du är på bättringsvägen !!!


  6. Skönt att höra att allt gått bra. Nu kan inget stoppa dig! *Glad*


  7. Skönt att operationen är överstökat och att det går framåt! 😀 Nu hoppas jag på en ökning i bloggandet med tid och stunder! 😀



Kommentera

